maandag 6 augustus 2012

Vakantie

Het is even ( lees: een maand....) geleden dat ik mijn laatste blog plaatste.
We zijn een week naar Oostenrijk geweest, naar mijn ouders die daar op een camping waren.
Het heeft veel geregend, was de meeste dagen grauw, maar het was erg gezellig en fijn om samen te zijn! Ik moet eerlijk zeggen dat ik de drukte van thuis soms mis, nu ik getrouwd ben.


Da laatste dag ( de spullen waren al ingepakt behalve de tent) gingen we een rondje rijden, een hele mooie bergpas richting Slovenië. 
We reden daar op een onverhard paadje, en er is toen een steen(tje) tegen de carterpan geslagen, en hoe het precies allemaal werkt, weet ik niet, maar uiteindelijk stonden we stil. Auto naar de garage, auto was de volgende dag gemaakt. Toen mijn lief weg reed bij de garage kwam hij er achter dat de auto niet harder ging dan 55 km/u, de turbo bleek kapot te zijn. Dus uiteindelijk zijn we met de trein terug gekomen (auto komt eraan!!). 
Het eerste stuk door Oostenrijk met de trein was echt schitterend! Prachtige watervallen gezien, we ging vlak langs steile hellingen, prachtige bruggen en uitzichten, en sneeuw:) echt heel mooi!! Helaas hadden we daarna minder geluk: omdat alle stoelen gereserveerd waren in de ICE hebben we vanaf München tot Utrecht vrijwel de hele tijd gestaan, op de grond gezeten etc. Maar ach, we zijn weer thuis!! 








De kippen zijn hard gegroeid, en de gaan begint te kraaien. Kostelijk is dat, want het klinkt voor geen meter en hij schrikt er steeds zelf van :-) 
Maar we komen 's morgens wel al lachend uit bed, dus dat heeft meneer de haan dan wel weer goed voor elkaar, haha! 
De katten hadden ons erg gemist, dus die hebben de afgelopen week niets anders gedaan als kroelen, kroelen, aandacht vragen en aandacht vragen :-) 
En op een regenachtige dag met de katten kroelen vind ik echt geen straf! :-)


Volgende keer wat meer foto's, ook nog foto's van het kado voor mijn moeder (als het nog niet teveel gebruikt is.... :-)  )


Allemaal een hele goede week toegewenst!




3 opmerkingen:

  1. Jullie hebben heel wat meegemaakt op vakantie.
    Prachtige foto van de alpen.
    Leuk dat jullie haan nu ook begint te kraaien....lekker landelijk.
    Die van ons begon eerst ook zo haperend en nu...glashelder en luid.
    Leuk om weer zó'n gezellig blog van je te lezen.
    Ik kijk uit naar je vakantiefoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou spannende vakantie hoor, Jammer dat de auto stuk ging. Mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat die katten zo blij waren. Wat zijn het aanhankelijke dieren dan!

    BeantwoordenVerwijderen