maandag 29 juli 2013

Verdrietig..

Helaas is onze kat vandaag aangereden en dood gegaan. Ik ben er echt een beetje door van slag. De buurvrouw kwam het me vertellen, ze stond zelf te trillen op de benen zo erg vond ze het. 
Pas was de kat ook al aangereden, maar na een paar dagen was ze weer de oude. 
Maar helaas heeft ze het dijk-oversteken toen niet afgeleerd.. :-( 

Hier nog wat foto's van typisch de kat..
Altijd op mijn stoel gaan liggen zodra ik op stond.. (foto 1)
Ligt heerlijk, zo met de kop op de buik van de baas (foto 3)
Altijd creatieve slaapplekken..(foto 4 en 8) 
Lekker kroelen (foto 6)
Ook een boek ligt niet verkeerd (foto 7)


Snif..! 

Groetjes, Marike

16 opmerkingen:

  1. O wat naar!
    Ik kan begrijpen dat je erdoor van slag bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wat naar, je hecht je toch aan zo'n dier. Ik kan me voorstellen dat je daar door van slag raakt! Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte. Ik weet hoe het voelt :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zeg, wat zielig. maar je hebt wel prachtige foto's zeg, je zou er bijna een kalender van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé wat naar! De kat hoorde gewoon bij jullie.. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat verdrietig! Jaren terug is onze kat (die al zoveel rampen overleefd had met z'n 18 jaar) uiteindelijk ook overreden. Ik denk nog steeds regelmatig aan hem. Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Marike, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte en een dikke knuffel uit Dordrecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bah dit is altijd zo ellendig, meteen keek ik in huis waar mijne was. Het idee al zorgt voor een koude rilling.

    Sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och, wat erg, ik weet uit ervaring dat het zo'n pijn kan doen, zo'n lief dier te moeten missen...Hoe oud is je poes geworden? sterkte hoor!
    Liefs Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. toen ik binnen kwam dacht ik even, hmm, waar is dat gekroel van de kat tegen je benen??
    veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, wat erg voor je! Vooral de manier daarop doet erg zeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, ik lees het nu pas. Heel veel sterkte zeg. Echt beroerd! Lieve groeten, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen